Indhold, der kan skjules
Hvordan returnerer jeg en ordre?
Vi tilbyder 30 dages returret, hvilket giver dig mulighed for at returnere din vare inden for 30 dage fra modtagelsesdatoen. For at returneringen kan godkendes, skal varen være i samme stand som ved modtagelsen, ubrugt og i sin originale emballage.
Returnering bedes ske via DAO eller PostNord. Ved valg af et andet fragtselskab pålægges et gebyr på 49 DKK. Bemærk, at pakken skal sendes direkte til vores adresse og ikke til en pakkeshop. Hvis pakken sendes til en pakkeshop, vil et afhentningsgebyr på 49 DKK blive pålagt. Husk venligst at vedlægge en note med dit ordrenummer i pakken.
Porto af returforsendelser betaler du som kunde.
Vores information til returlabel:
Khaia c/o Simmelsgaard
Strandparksvej 16, 2. th.
2900 Hellerup, Danmark
Tlf.: +45 60225140
E-mail: khaiacph@hotmail.com
Din refundering vil blive behandlet, når vi har modtaget og godkendt din returnerede pakke. Vær opmærksom på, at tilbagebetalingen kan tage op til 10 hverdage, afhængigt af din bank.
Forsendelsesomkostninger refunderes ikke.
For kunder uden for Danmark: Alle importafgifter, told mv betales af køber. Hvis vi bliver opkrævet for skat/afgift/told, trækker vi dette beløb fra din refusion.
Ombytning: Den hurtigste måde at sikre, at du får, hvad du ønsker, er at returnere den vare, du har, og foretage et separat køb for den nye vare.
BEMÆRK: Vi kan desværre ikke acceptere returnering af gavekort.
Hvor er min ordrebekræftelse?
Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, så sørg for at tjekke din spam mappe – nogle gange ender den derinde. Sørg også for, at du har indtastet din e-mail i dine ordreoplysninger. Uden en e-mail kan vi ikke sende en ordrebekræftelse.
Hvor kan jeg spore min ordre?
Du kan spore din ordre på vores hjemmeside, på www.parcelsapp.com eller på www.17track.net. Hvis du ikke er i stand til at spore din ordre, skal du muligvis vente et par dage, før du prøver igen. Nogle gange tager det noget tid, før sporingsstatussen bliver opdateret.
Hvor lang er leveringstiden?
Det tager 1-2 hverdage at behandle din ordre. Når ordren herefter er afsendt er leveringstiden typisk 7-10 dage. I travle perioder eller perioder med kraftig sne/regn kan der forekomme forsinkelser. Nogle produkter har længere leveringstid, nogle har kortere leveringstid - hvis dette er tilfældet vil det fremgå af produktbeskrivelsen.
Skal jeg betale told?
Nej, du skal ikke betale told, når du bestiller til et land i EU. Bestiller du til et land uden for EU, kan der i nogle tilfælde være told på bestillingen.
Har i en fysisk butik?
Vi har desværre ikke en fysisk butik.
Hvor bliver min ordre afsendt fra?
De fleste ordrer afsendes fra vores lager i Danmark. Nogle ordrer sendes dog fra vores fjernlager.
Hvad er forskellen på Polly taskerne 1.0 og 2.0?
Polly 2.0 er vores forbedrede version af Polly 1.0. Polly 1.0 har syninger der er samme farve som selve tasken hvorimod Polly 2.0 har hvide syninger (undtagen den grå som har grå syninger). Derudover er Polly 1.0 i normal vegansk læder, hvorimod Polly 2.0 er i mikrofiberlæder som er en helt ny slags vegansk læder der både føles og ser ægte ud. Både version 1.0 og 2.0 fås i fire forskellige farver og to forskellige størrelser.
Shop Polly 1.0 her
Shop Polly 2.0 her