Reklamation
Hos Khaia følger vi købelovens regler om reklamation. Som kunde har du 2 års reklamationsret gældende fra modtagelsesdatoen. Reklamationsretten gælder for fejl og mangler, der var til stede på købstidspunktet. Reklamationsretten dækker kun fejl og mangler, der var til stede på købstidspunktet eller som skyldes en fabrikationsfejl. Skader som følge af almindelig brug (f.eks. en slidt hank på en taske) eller overbelastning af produktet (f.eks. en hank der er knækket som følge af for meget vægt i tasken) er ikke dækket af reklamationen, da det betragtes som naturligt slid. Hvis du oplever en defekt, der synes at være forårsaget af en fabrikationsfejl, opfordrer vi dig til at kontakte os hurtigst muligt.
Procedure for reklamation
1. Kontakt os
Send en e-mail til khaiacph@hotmail.com med en beskrivelse af problemet samt dit ordrenummer. Vedhæft gerne billeder, der tydeligt viser fejlen eller manglen.
2. Vurdering af din sag
Når vi modtager din reklamation, vurderer vi sagen og kontakter dig inden for 1-2 hverdage. Hvis din reklamation er berettiget, tilbyder vi følgende muligheder:
• Ombytning til en ny vare
• Tilbagebetaling af hele beløbet eller en del af beløbet
3. Retur af varer
Hvis det bliver nødvendigt at returnere varen ved berettiget reklamation så dækker vi returfragten. Husk, at varen altid returneres i forsvarlig indpakning.
Hvis du har spørgsmål til reklamation eller ønsker yderligere hjælp, er du velkommen til at kontakte os.